AvERP – Az új generációs vállalatirányítási rendszer. Biztos német alapokon.

Versenyképesség növelése az üzleti életben, azaz az AvERP integrált vállalatirányítási rendszer használata a KKV-k gyakorlatában

 
Annak jártunk utána, hogy vajon az AvERP vállalatirányítási szoftverrendszer milyen előnyökkel használható KKV környezetben. Az AvERP bevezetése akár már 5-10 fős cégek esetében is sokoldalú hasznot hajthat.
 
Az AvERP rendszer különböző előnyeit három szempontból vizsgáltuk. Az ügyvezető, a munkatársak és az egész „cég” szempontjából. 
 
Alapelvárás, hogy a rendszer az ügyvezető számára közvetlenül is használható előnyöket tartalmazzon, nem csak azért, mert általában ő dönt a vásárlásról, hanem azért, mert a legtöbb KKV vezetője már így is túlterhelt. 
 
Melyek tehát azok az előnyök, amelyek kifejezetten a vezetőnél csapódnak le?   
1.    A vezetőnek csak az általa szükségesnek tartott mértékben és mélységben kell részt vennie az adminisztrációban, időt takarítva meg ezzel fontosabb feladataira.   
2.    Pontosan ütemezhető és nyomon követhető az ügyek, projektek végrehajtásának ideje és várható befejezése, lehetséges felelősök egyértelmű kijelölése az egyes részfeladatokhoz. 
3.    Az automatizmusok és a belső, regisztrált levelezés okán biztosan nem marad elintézetlen vagy késve elintézett feladat. 
4.    A részfeladatoknak köszönhetően az új munkatársak betanulási ideje drasztikusan lecsökken.
5.    A rendszer a beépített statisztikák és lekérdezések segítségével alkalmas a teljesítménymérésre és egyedi kimutatások, riportok készítésére is.
6. A precíz jogosultság-kiosztásoknak köszönhetően a céges adatok maximális biztonságban vannak.
7. A kedvező feltételek miatt egyedülállóan gazdaságos az AvERP bevezetése és üzemeltetése, nincsen semmiféle licencdíj, felhasználószám- és bizonylatkorlátozás, fenntartási kötelezettség.
 
A munkatársak számára biztosított előnyök azért fontosak, mert ezek segítik legyőzni az újítással kapcsolatos óhatatlanul megjelenő ellenállást. 
1.    Drasztikusan lerövidül nem csak a saját, de főként a mások által készített dokumentumok keresésének ideje, így nő azok felhasználhatósága. 
2.    Dolgozói stressz csökkentő hatása is van az AvERP rendszernek, hiszen a munkatársaknak nem menedzselniük kell a folyamatot, hanem elvégezni a nekik kijelölt részeket. 
3.    Elkerülhetőek a váratlan munkatorlódások, hiszen látszik előre, hogy mennyi a feladat.     
4.    Nincs szükség az eredeti file-ok megkülönböztetett kezelésre, hiszen minden eredetiben is azonnal elérhető.
5. Az egyértelmű feladat- illetve felelősség-kiosztásoknak köszönhetően csökken a „súrlódás” a munkatársak között.
6. Sokkal hatékonyabb és kényelmesebb lesz a kommunikáció a részlegen belüli és kívüli munkatársakkal és a partnerekkel.
7. A hibázás, hibás adatok bevitele gyakorlatilag lehetetlen, illetve könnyen észlelhető.
 
A cég számára biztosított előnyök az egész cégre vonatkoznak, és főként azok számára értelmezhetőek, akik túltekintenek saját közvetlen munkakörükön. 
1.    Letisztulnak a felelősségi viszonyok, azaz egyértelművé válik, hogy kinek mi a feladata és ki a helyettese. 
2.    Lehetővé válik részmunkaidősök vagy távmunkások felvétele. 
3.    Megszűnnek a kézbesítéssel járó feladatok, felelősségek. 
4.    Egységesebbé válik a cég, igazi csapattá a dolgozók. 
5.    A céges adatok teljes biztonságban lesznek, az adatok többszörösen menthetőek, egy korábbi állapot visszaállítása egyszerűvé válik.
6. Teljes mértékben összehangolja és egységbe foglalja az egyes működési területeket (partnerkezelés, gyártás-termelés, logisztika, szolgáltatás, pénzügy, bérszámfejtés, stb.).
 
A fentiek alapján arra kijelenthetjük, hogy az AvERP vállalatirányítási rendszer azoknál a KKV-knál használható ki igazán, 
•    ahol már kialakultak és megszilárdításra várnak a legfontosabb üzleti és működési folyamatok.
•    ahol legalább 5-10 fő dolgozik adminisztrációs területen, függetlenül attól, hogy ez az adminisztráció a cég működéséhez vagy termeléséhez, szolgáltatásához tartozik. 
•    amelyek fejlődésben vannak, és rendszeresen új munkatársakat vesznek fel, vagy más okból nagy a fluktuáció.
•    ahol a vezető ideje, energiája vagy elérhetősége kezd a fejlődés szűk keresztmetszetévé válni. 
•    ahol lapos és/vagy decentralizált a szervezet. 
•    ahol sok kis „rutinszerű” ügy mellett vannak kivételes és elsőbbséget élvező feladatok, projektek is. 
•    Ahol eljött az ideje a tulajdonosi és az ügyvezetői feladatok szétválasztásának. 
•    Amelyek több irodahelységben, telephelyen vagy hálózatban, partnerségben működnek.

Akik tehát magukra ismernek a fenti helyzetek valamelyikében, azok nyugodtan elkezdhetnek azon gondolkozni, hogy egy megbízható, professzionális ugyanakkor gazdaságos ERP-rendszert válasszanak. A fenti elvárásoknak az AvERP integrált vállalatirányítási rendszer teljes mértékben megfelel.

Copyright © 2021 AvERP – A teljeskörű vállalatirányítási rendszer. Minden jog fenntartva.