Rendszerüzemeltetés

Az informatikai rendszer és szolgáltatásainak folyamatos rendelkezésre állása kritikus egy szervezet üzletfolytonosságának biztosításához. A folyamatos rendelkezésre állás és a szolgáltatásfolytonosság érdekében az informatikai rendszerek folyamatosan karbantartás, üzemeltetést és felügyeletet igényelnek.
A rendszerüzemeltetés és támogatás szolgáltatás keretében az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk Ügyfeleink számára:
-
Szerverek és szolgáltatásaik folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása, a felmerült hibák kezelése
-
Távfelügyelet: szerverek folyamatos felügyelete és monitorozása
-
Üzemeltetés és karbantartás: szerverek folyamatos ellenőrzése, frissítése, hibaelhárítás, teljesítmény és erőforrás használat trendek elemzése, kliensek frissítése
-
Kliens támogatás: munkaeszközök működésének biztosítása, hibaelhárítás, telepítés, testreszabás
-
Felhasználó adminisztráció
-
Felhasználók támogatása az informatikai eszközök használata során
A rendszerüzemeltetés és támogatás szolgáltatásunk paramétereit és feltételeit minden esetben az adott Ügyfelünk igényei alapján egyedileg testreszabottan határozzuk meg.